Nedílnou součástí výběru dárkových předmětů je bezesporu i jeho následné zpracování – umístění Vašeho loga, jména či jiného textu. I v tomto případě Vám doporučíme tu nejvhodnější technologii a variantu tak, aby Vaše reklamní předměty byly reprezentativní a přínosné.
Výběr reklamního předmětu
Pokud již máte představu, jak by Vaše reklamní předměty měly vypadat, zbývá už je si vybrat. Připravili jsme pro Vás na našich stránkách elektronické provedení katalogů, kde naleznete více než 7200 druhů reklamních předmětů. Samozřejmě Vám je rádi zapůjčíme také v tištěné podobě.
Komu je reklamní předmět určen
Při výběru dárkových předmětů záleží hlavně na tom, pro jakou cílovou skupinu vašich partnerů reklamní dárky vybíráte. Proto věnujte vhodnému výběru čas a pozornost, případně se nechte inspirovat našimi poradci - zabýváme se dlouhodobě prodejem reklamních dárků a právě s cíleným a výběrem dárků máme bohaté zkušenosti.
Příležitosti uplatnit dárkové předměty
Dárkové předměty se hodí při každé příležitosti. Nezoufejte, jestli jste chtěli Vaše klienty obdarovat na Vánoce, ale nenašli jste na to čas. V našem internetovém i tištěném katalogu najdete dárkové předměty i k mnoha dalším příležitostem; dobrými nápady jsou Velikonoce, Nový rok, nebo i další významné svátky.